Cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Akceptuję
Akceptuję
arrow arrow2 faq_chart faq_mess faq_doc faq_folder faq_clock faq_mail firma czlowiek uniqueArrow rolnictwo arrow-bold-down arrow-bold-left arrow-bold-top arrow-bold-right arrow-light-top arrow-light-left arrow-light-bottom arrow-light-right fb twit googlep hours ikonkainfo linkedin mail okooutline partnerstwo phone scrollTo sgb_ikonka_phone2 solidnosc stabilnosc tradycja where arrow arrow2 download alert login sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom close search

Zmiany w aplikacji Portfel SGB –

Zmiany w aplikacji Portfel SGB

Informujemy o zmianach jakie nastąpią dla funkcjonalności aplikacji Portfel SGB: tylko do 7 stycznia br. można dodawać do aplikacji karty lub BLIKA, a z samej aplikacji będzie można korzystać do 31 marca br.

Po 31 marca dla klientów indywidualnych będzie dostępna aplikacja SGB MOBILE. Szczegóły jak pobrać i zainstalować aplikację SGB Mobile znajdują się TUTAJ

Nie dotyczy to obsługi kart do rachunków oszczędnościowych w walutach wymienialnych.

Klient instytucjonalny
Aby płacić kartą z użyciem smartfona, stokenizuj ją w Portfelu SGB do 7 stycznia 2021 r. Płatności stokenizowaną kartą będą możliwe jeszcze do 31 marca 2021 r. Pozostałe funkcje aplikacji, w tym dodawanie kart, aktywacja BLIKA czy wykonywanie transakcji BLIK, będą nadal dostępne po tym terminie.

Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych. Dowiedz się więcej.