Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiej kampanii skierowanej do przedsiębiorców prowadzących działalność handlowo-usługową. Kampania ma na celu pokazanie niewątpliwych korzyści płynących z udostępnienia we własnych firmach płatności bezgotówkowych z funkcją zbliżeniową.
Akceptowanie płatności bezgotówkowych jest, nie tylko istotnym elementem prowadzenia działalności gospodarczej ale również, ważnym stymulatorem rozwoju biznesu. Ma to szczególnie znaczenie dla tych przedsiębiorców, którzy byli zmuszeni ograniczyć lub zamknąć swoją działalność z powodu epidemii, a teraz, w ramach odmrażania gospodarki, otwierają swoje punkty handlowo-usługowe.
TUTAJ możesz zawnioskować o bezpłatny terminal płatniczy.
W ramach kampanii promocyjnej będzie można zobaczyć w czołowych stacjach telewizyjnych, spoty reklamowe w tematyce nawiązującej do obecnej sytuacji gospodarczej, w której przedsiębiorcy wznawiają swoją pracę, przygotowują się na powrót klientów oraz przyjmują bezpieczne płatności przy użyciu karty lub telefonu.
Fundacja prowadzi także działania promujące kampanię edukacyjno-informacyjną #DziałamyNieZnikamy. Na specjalnie przygotowanej platformie edukacyjnej Fundacja Polska Bezgotówkowa zamieszcza treści merytoryczne i materiały, dedykowane właścicielom małych i mikro firm, które pozwolą unowocześnić ich biznes, a w szczególności otworzyć się na nowe formy dotarcia do klientów.
Zapraszamy!